Sunday 27 May 2012

jauh perjalanan luas...... ?

assalamualaikum semua 
haihhh.lame jugak lah aku xmenghupdate blog ni 
kesiannn dia.....
 kesah pulak aku *dlm hati blog aku
 ciss ! kurang haja punye blog ! hahaha

so mcm biaselah
blog aku bukan blog hebat pon
macam org2 lain kann..
aku byk cerita pasal LIFE aku sehari-harian je
kire mcm diary jugak lahh...hehe

kalau ade yg xsuke bace, xpelah
aku tak kesah pon
aku sebenarnye mmg penggemar math
aku sangat2 rasa TARIKH ialah sesuatu yg penting dlm hidup aku
so..dgn ade nye blog ni..aku dpt tw lahh tarikh2 ni aku buat ape
ye tak?
hehe :D


khamis (24 mei 2012)
akak memaksa kami semua dtg ke rumahnya
haha.dye masakkan megy goreng utk semua org
nyum33.sedap lah jugak
tp aku xmkn byk sbb ade byk cili padi
hehe
*saya xsuke pedas ! anak kelate :D

petang tu pulak
ktorg pergi lepak2 dekat rumah khai
dah mcm zoo pulak rumah khai
ade arnab, ikan, ayam.haha.excited kemaeen ktorg
btw,ktorg tu ialah kwn2 aku sejak dri tadika lg
bile cuti baru semua berkumpul
sgt seronok ok ! >_<

jumaat (25 mei 2012)
aku tak sangke mama abah benarkan aku pergi putrajaya malam2
ini semua disebakan u-kiss buat performance malam tu
adek2 aku mmg finatic korea
aku mmmg xminat langsung oke !
tpi demi adek2, aku pergi je lah kann.hee
smpai rumah pukol 11.21PM.
bg aku,xde pape pon yg menarek kt situ.huhu


sabtu (26 mei 2012)
menemani mama melihat dan membeli tiles dan perabot rumah
sedih sebab xdpt ikot dinie, nab, ekin, ateyn keluar ;'(
aku ingat kejap je teman mama..
sekali...sampai pukol 4 ok? isk3
xpelah..ade hikmah mungkin..
selsema yg xsembuh2 lagi..huhu
 --------------------------------------------------------------------------

oh selsema.pliz sembuh cpt ;')




No comments: