Thursday, 24 May 2012

jemah dan kiah berjalan ke kolumpor

assalamualaikum semua.
yehhh.lame dah tak update
hehe.tak de lah lame sgt kan sebenarnye..

harini dah hari khamis ye?
woww woww !
cepat nye minggu ni berlalu !
hee

meh aku nak cerita sikit ape yg jemah kiahh dan rakan2 nye lakukan minggu ni ! :-D

isnin (21 mei 2012)
jemah dan kiah berjalan2 sekitar sg buloh
hee.
jangan maen2..
walaupon baru dtg kolumpor *tipu je .. 
tapi jemah dan kiah makan tutti frutti tw !
heee.pekene nasik kerabu sekali ! :)

selasa (22 mei 2012)
kawan2 jemah dan kiah buat cokelat utk jual kpd budak2 kecik.
jemah dan kiah tengok je ! hee
jemah sempat habiskan kuaci sebungkus pulak ! ;D


rabu (23 mei 2012)
ahaaa.ini yg best ni
cik kiah dan cik jemah ni turon OU
korang tw x OU tu ape?
ahaa..ONE UTAMA lah syg.
hahahaha
ktorg jalan-2
pekene JOHNY's steamboat.sedap jugak tww.kenyang jemah dan kiah
tengok wayang, dark shadoww
amboii.ape kau igt jemah dan kiah xtgok wayang ke? :-D

sebenarnye,ini lah kawan2 aku dari tadika lagi
kitorang kebetulan bercuti bersame2.hee
akak, adek, along, anan, diyana, khairunisa, amanina, aizat, hafiz
huhu.rapat gile kot dari dulu
sayang korang sgt2 !! >_<

harini rasenye nak buat aktiviti makan maggi beramai-2
tengok lah kalau jadi
haihh.berkeroncong teros perot jemahh oooiii
hahaha
k lah,nak brekpes.bye2 allss :D

2 comments:

Anonymous said...

pipi tembam?????
cun gilerr name tuu :))

pipitembam said...

haha.ni perli ke ape?