Thursday 31 May 2012

personal life :)

assalamualaikum semua
wahhhhh.sangat2 busy sekarang
hehe.busy kenape?
alaaa.tak de lahh busy mcm business man semua tu
tapi malaz senanye ! 
hik hik hik :D






ahad (27 mei 2012)
yehh ! sehari aku teman mama usha perabot dan barang2 hiasan dalaman rumah
wooo.mahal woo
tak tau lah bile aku kawen nanti nak carik duet mane nak beli semua ni
haha ;D

selasa (29 mei 2012)
lepak2 setia alam city mall
yang baru tuu
hehe.jalan-2 je
wayang dan bowling xbukak lagi
with ; akak, along, diyana

rabu (30 mei 2012)
nina, my BFF ajak pergi TS
sebenarnye last miute plan.tibe2 dia ajak
pastu akak dia nak ambek dekat rumah pulak
aku ape lagi..join je lah ! hee
seronok gile main theme park tu.sampai ade org tu muntah2.hehe
sayang kau nina ! <3

khamis (31 mei 2012)
ahaxx ! saje menggedik jap
aku pergi interview kerja
kerja ape?? hehe..
cikgu tadika pulak..
insyaAllah..
doakan aku..
esok start keje.hee
:)



No comments: