Friday 18 May 2012

bercuti tenangkan diri

assalamualaikum semua ! 
hehe.poyo je title tu kan? 
actually tak de lah tenang kan diri sgt just ikot mama pergi hotel je..
 hotel mana? 
hahahahaha.gelak dulu kat shah alam je pon..
bluewave hotel,sebelah bangunan UMNO tu..hik hik hik 
*mcm jauh sgt je gaya kan? ;P

 mama ade meeting hape entah kat sini 
so aku ambil keputusan untuk ikot
 sebabnye..kat rumah tu penoh habuk2 renovation 
dan.. 
tak tau nak buat ape dah kt rumahh so bile dudok sini boleh lah jalan2 kannn.. :) 

 semalam aku saje2 lah ajak2 ayam kwn aku ni
 aku ingat dia xnak join,sebab setiap kali aku ajak mesti ada je alasan nye == 
hahahahaha *sorry nani >_<
tp tibe2 dia setuju pulak.. alhamdulillah.ade gak geng nak luangkan masa harini..


mula2 ktorg cadang nak pergi space u8 je sbb baru bukak kann
sekali ktorg smpai pukol 11 wayang nye xbukak lg
so ktorg ambek keputusan pergi sunway pyramid
hehe.makan2+jalan2+wayang..

opsss! name dia nani.dia kawan sekolah aku.hehe
tpi dia pandai so time form 4, dia pindah sekolah
time matrix pon dia kat penang
aku kat selangor
so..memang dah lame lah tak jumpe dia
thanx nani for the day..love u <3

oh okey.before that.aku nak promote jap makanan ni !
this is PEPPER LUNCH !
sedap kot.
kalau nak tw lebih lanjut,korg search lah kt google.com k?
hee.nak lagi ! nak lagi ! :)


----------------------------------------------------------------------------------------------

ni aku nak cerita pasal hotel blue wave ni jap
adeyhh..
service semua dah okey..tapi...

nasi ayam yg tak de lah sedap mane -- RM15
okey..yg ni aku tak kesah sgt
mmg semua hotel cas makanan mahal gile kan?
maybe nak bayar service pekerja2 dia kot.
hehe *think positif ;)

BUT...

ini yg aku tak puas hati sikit
opsss! bukan sikit.banyak !
grrrrrr
selalu hotel bukan sediakan WIFI free ke?
mak aku cakap dia pergi meeting kt pulau sipadan,sabah pon wifi free.
ini dkt tgh2 Shah Alam kot..
4 jam---RM15.90??
kalau dlm bilik mesyuarat,nak wifi.sorang ke bayar RM130
ish ish ish
aku tak paham betol
aku harap hotel ni boleh membetolkan lah khidmat internet dia ni
tak patot lah buat mcm ni
skrg kan internet di hujung jari
dan dkt kedai mamak pon free KOT..
huhu..
itu je lah aku nak cerita
aku kesal sgt2.
hahaha *over pulak kan?
k bye2 ! :)



No comments: