Sunday 20 May 2012

my love :)

assalamualaikum semua !
wahhhh.dah pukol 1.42AM kot
kenape aku tak tido lagi?
aku pon tak tau
tak mengantuk lagi kot
hehe
al-maklumlah ptg tadi dah tidur 2 jam kott
pagi pon bangon bukan maen lambatnye
huhu
anak dara ape lah ni kan? ;P

so..bile pagi2 ni mula lah nak buat entry baru kann
jiwang pulak tu...
opssss sorry !
korang dah tersilap ni
actually...
my love tu ialah..

my teddy bearssss !

im the teddy bear's lover !
huhu
kalau orang nak bagi aku hadiah better bagi aku tedy bear lahh
ini lah antara teddy bear yg aku ada :)

yg ni saiz nye besar-2.sedap buat pelok :-D

yg ni sederhana.buat main pon okey :)

ini kecik-2 je.buat hiasan lahh.comeyy gitu ;D

terima kasih kepada semua yg dah bagi hadiah ni.
sgt terharu ok ;')
btw,katil queen aku memang setengah utk menempatkan dorg ni lah
heeee.tp aku xkesah.aku suke ! :)

okey lah.saje je nk mengupdate pagi2 ni
nak tido dah.
gudnytee people.
:-)

p/s : sesiapa nak bg aku hadiah teddy bear lagi,,sgt2 dipersilakan :))

No comments: