Friday 20 May 2011

malam semalam dan mungkin malam terakhir untuk tahun ini.haha

assalamualaikum semua !!
yesss ! aku berjaya buat post yg byk harini.hehe

semalam lepas balek dri KS.aku dan geng bas sekolah aku lepak dkt padang.
yelahh.maybe harini hari terakher kt0rg kumpul berempat kann.
diyana akan pergi arau harini
dan khairunisa akan pergi kelantan esok

malam semalam ktorg buat BBQ kecil2 an.aunty normah yg sponser sume nye.
ktorg just tolong bakar dan makan ! haha
mmg terbaek lah aunty !! ;)



mereka kawan aku dari tadika tauu.wahhh.dulu kite dah terpisah 5 tahun kann.masing2 pergi asrama.ini mayber 5 tahun lagi kott ;(


ini niena dan diyana.cantik kan mereka?hehe ;)


diyana sebelah aku tu.canntikkkkk kann.haha ;PP





wahhhh.banyak gile kot kenangan kite tahun ni.hehe.aku sedih gak sebenarnye.yelah.lepas ni maybe susah r nak enjoy same2.entah2 masing2 pon dah berubah.sape tau kan?isk3.hope kite sume akan bersama buat selamenye lahhh =)

to diyana ; macam2 kot aku nak ckp kt ko.tapi gune SMS je lah.sbb aku tau ko xsempat bace kot wat mase terdekat ni.hehe.jap lagi ko nak bertolak dahh.wahhh.sedih2.jage diri baek2 ohh ;(

to khai ; no komen lah.nak suruh jage diri pon ko dah reti.haha.jgn lupe aku weyh.kau en cpt lupe diri.kah3.joke joke.klu dah xtahan sgt dok kelate tu,kelik je umah nenek aku.hehe ;D

to niena ; lagi lah aku xtau nak ckp ape kann.yg penting kau pandai lah ! hebat antare kite ber4.hehe.dah pergi obersea jgn lupe kami.kau en mmg mlz nak amek tau hal org.haha ;)

sayang korg derrrrr [khai,niena,diyana] <3

No comments: