Monday 2 May 2011

kerja kami hari tu..

assalamualaikum semua..
nak buat jugak lagi 1 post ! =)

hari jumaat hari tu..
aku bersama dgn niena dan diyana,pagi2 lagi dah keluar rumah.
maklum lah,hari jumaat akhir bulan kann..
nak buat ape lagi?
mesti lah pergi ambil adek2 tersayang balek ke rumah..
disebabkan adek aku dan adek niena 1 sekolah,so,kitorang mmg selalu pergi 1 kereta je lah.hehe
hari tu,niena drive..
pagi2 lagi kit0rang dah kuar dri rumah masing2.bukan sebab semangat nak amek adek2 ye..
tapi sebab kit0rang nak jalan2 dulu lahh. [gaya mcm byk duet je.haha]

so,kitorang sempat lah singgah giant rawang sebelum pergi sekolah mereka.
tak beli pape pon.saje dok usha2.hehe ;)

yg menaikkan kemarahan kit0rang..adek2 yg disayangi tu sgt lah lambat bersiap..haduii..dekat 1 jam okey kt0rg tunggu..nak je belasah2 dorg ! huhu ;)

selepas menghantar mereka pulang ke rumah,kt0rg p0n keluar balek..buat ape lepak kat rumah kann?hehe.so,disebabkan aku yg drive,aku pon tanye lah kat mane dorg nak makan..kit0rang g lah pekene gerai kat tepi jalan sg buloh 2.. [kami layan gerai okeyyy ;)]

bile sume dah kenyang.korang ingat diorang ni nak balek umah terus ke?
mentang2 lah minyak ayah aku yg bayar kan..so,dorg suruh straight je..sampai lah...


tau x?hehe.ni namenye TASIK BIRU..


tasik biru ni terletak kt kundang.ala,dekat je senanye.tapi kitorang dah lame xpergi kan..so,saje2 lah nak berjalan..hehe ;)






ini je lah antare gambar yg ktorg sempat snap.hehe.so,kepade readers yg rase nak pergi tasik ni,jgn segan2 lah roger2 aku.aku boleh tunjuk kan jalan yg benar..hehehehee =PP

p/s ; utk geng bas sekolah aku,kite kene rancang macam2 lagi program ni.maklum lah ade org 2 nak pergi PLKN dah kannn.hehe ;)

No comments: