Tuesday 3 May 2011

senior yg terpuji.

assalamualaikum readers !
haduii..arini memang penat lahh..betul..tak tipu.. *muke suci ni ! =))

arini aku pergi shah alam.nak tau buat ape?adelahh.hehe
aku ditemani oleh kawan aku,diyana dan zila.
ala..sebenarnye zila yg pakse aku pergi.hahaha.kejam kan dia?? =PP

stret to the point lah.actually tadi aku pergi tengok pesta pantun sekolah2..
al-maklumlahh.aku kan senior yg baek..hehe
hari tu sekolah aku@daerah kuala selangor dah menang.so,dorg pergi lah peringkat negeri pulak.
disebabkan shah alam tu dekat lah jugak dgn rumah aku,so,zila ajak lah aku..
aku pon jadi lah drebar dgn hati yg rela..ececehh ;PP

pertandingan nye dekat seksyen 24.tapi bile dah sampai shah alam tu,kt0rg dah tak tau nak pergi mane.sebenarnye tau je..tapi malaz lah nak test2 jalan [mcm aku biasa buat].so,terus lah kol kawak aku siddiq..selamat lah harini mak dia xkerja,so,ade lah kereta kann.dia pon bawak lah ktorg dari tesco extra tu sampailahhh seksyen 24..tapi xsempat pon face to face dgn beliau dan ibu beliau.jadi sempai berterima kasih melalui telefon je lahh.maklumlahh..kalau dia tak ade,aku rasa kt0rg sampai time dah final kot..hehehehe =)


ni lah gambar team pantun KUSISS>




ni sebenarnye gmbr dorg time daerah hari tu.aku cilok kat FB dorg.hehehe.ala,arini pon baju dorg same..so,buang mase lah nak amek gmbr banyak2 kannn.hehehe ;)

btw,tahniah la jugak utk team pantun daerah KS..walaupun dah dikalahkan oleh KISAS time separuh akhir,tapi xpelah..dah xde rezeki kann.nak buat mcmne..hehe

mase balek tu,cikgu leha dan cikgu sharifah belanje makan.diorang yg nak belanje tau.aku xmintak ! hehe.thanx cikgu.syg cikgu muah muah muah ;)

p/s : maaflah xde gmbr kami.kami kan pemalu =D

No comments: