Monday 9 May 2011

family

assalamualaikum semua !
yehh.
semalam aku telah tertidur lambat.
ni semua sebab beliau lahh.dush dush untuk kau.haha
aku nak tidur pon kau kacau aku lagi kan?hampeh lah kauu.haha

so,arini aku bangun lambat sikit lah..pukul 9..lambat tuhh...ish3 ;PP

lepas bersiap2.aku n ayah aku pun bergerak lah pergi beli kek dan makanan2 lain.
al-maklumlah.harini kan mother's day.hehe

lepas dah ambil adek aku yg nak PSRA tahun ni dari sekolah agama.kitorang terus gerak pergi rawang.kat rawang tu ada 2 org adek aku.so,memang tiap2 minngu lah kene pergi tengok.hehe
tahun lepas lagi lah..mak aku kene pergi rawang dan kuala selangor tiap2 minggu.kejam kah aku?ohh.tidak..itu adalah rutin..tak penah alh dalam sejarah dari form1 hingga form5 aku duduk asrama,mak aku tak datang.hehe *ank manja kan?? =P

adui.merepek lak aku kat atas tu.hehe

so,apabila dah sampai sekolah tu..mcm biase lah kann..kene tunggu adek2 aku yg mcm puteri dan raja tu..hahaha..lembap kemain! ;P

mlz nk cte pnjg dah.tg0k je r gmbr2 ni.hehe ;)


okey.ini dye kek untuk mama tersayang dan utk birthday adek laki yg aku syg sikit je.hehe.birthday hari selase.tpi sje je nk smbut awal2 ;PP


seterusnya..inilah KFC yg di bawa bersama..hadui..aku sgt xsuke lah KFC ! menyampah gile okey ! huhu.muak gile =.=



ini pula aiskrim yg dibeli di giant damansara semalam.hehe ;)



okey.ini ketika mereka xsbr2 nak makan.hehe


mama n khalefa potong kek =)


muke mama terkejut gile dpt hadiah.haha.poyo je tu..ala,beli kat sogo je pon..tak mahal mane..hehe..selamat mama hargai ;))


okey.ni gambar aku yg sje2 nak bajet.hehe ;PP

actually birthday adek aku 10/5 ni.tapi mmg dah jadi lumrah setiap kalai birthday dye mesty sambut dgn hari ibu sekali.hehe.lagop0n mgu dpn mama xde.pergi melanc0ng 2 mgu.hehe.s0,aku masuk mtrix pun abah je yg hantar.hehe.xpelah.asalkan nnty leh jumpe mama lagi.hehe

okey lah.itu je untuk harini.

btw,ala sayang mama ! ;))



2 comments:

ZORA said...

pehhh..kek dy..sdapp wo...:P

alianabila said...

hehe.ade lagi dalam peti.mau? ;PP