Monday 9 May 2011

bersiap-siap

salam semua.
harini pagi2 lagi aku dah bangun.
maksudnye..lepas subuh dah tak tidur lah.hehe

sebelum ape2.aku ingin mengucapkan..

GOOD LUCK utk kawan2 aku yg dah masuk form6 harini.do the best k ! kite berjaya same same !

okey.back to the story.
sebenarnye pagi ni aku kene pergi servis kereta dgn abg sedare aku.
tapi al-maklumlahh..dah kate p0n abang..so xpaham2 je lahh..
susah gile kut nak bangun pagi..
malaz aku nak pergi kejut..
so,aku pon terus lah bukak google.search kat mane tempat servis kereta.
paling dekat ade dekat shah alam.aku pun siap print lagi.hehe
bila dah sampai shah alam..lain tempat yang aku carik,lain yang aku jumpe.hehe.lain tempat aku nak pergi,lain yang aku pergi..hehe..biaselah kann =P

dah lah aku perempuan.mcm xreti lah nak servis2 ni.selamat org tu tak marah aku.hehe
kene lah tunggu dalam 1 jam lebih jugak.
akhirnye siap lah jugak.pastu pergi singgah SACC MALL dan PKNS.sje jalan2.hehe
jap lagi pon nak kuar balek nih.nak g wat akaun bank..



seperti gambar2 di atas.sekarang aku tgh pening nak siapkan barang2.
hehe.padahal nak pergi matrix je pon..
yelahh.mesti kene ade semngat en?
takut nanti ade ape2 tertinggal ke.
yelahh.ni bukan mcm asrama dulu.
boleh telefon2 mama n abah suruh hantar barang lah ape lahh.hehe
malu lah nanti ;P

so,lepas ni aku nak buat check list lah.kepada siape2 yg ade cadangan or ape2 barang yg penting yg kene bwk pegy matrix,sila tinggalkan komen anada oke? ;)

kerjasama anda semua amat diharapkan =)

No comments: