Sunday, 10 April 2011

hidup aku dah tak lama dah

assalamualaikum kawan2 !
hidup aku dah xlama dah?
betul x?
betul kan?
sape lah tau bila aku akan mati?
allah je yg tau.hehe =)

tapi itu sebenarnye bukan apa yg aku nak cerita.
sebenarnya..
hidup aku ni da tak lama dah kt rumah..
kan result SPM dah keluar.. [jgn tye pasal result oke.hehe]
s0,aku tengah tunggu tawaran lah.same je macam kawan2 aku yg lain..
cakap pasal tawaran nih.banyak gile IPTS yg hantar surat kat aku.
tiap2 ari je mesti bibik aku jumpe aku ''ala,ade surat kok atas meja tu''
aku pun dengan malaz nye pergi lah kat meja 2 kan..
ingat surat cinta ke surat ape ke..sekali surat IPTS..
huhu..macam2 jenis kolej dah hantar surat kat aku..
membazir duet betul lah d0rg ni..cube korang bayangkan..harga sampul surat+kertas A4 entah berapa helai+harga dakwat printer lagi+harga setem lagi..ish3..xpikir ke perasaan bos dorg?bhahahaha ;DD
actually,bukan lah aku kerek sgt nak tolak tawaran dorg,tapi aku tgh tgu tawaran dri IPTA lah..mak ayh aku bukan lah kaya mana nak hantar aku belaja kat swasta kan..hehe ;)

aduh.panjang pulak cerita aku.
actually,aku nak tunjuk kat korang ape yg aku lakukan selama hidup kat rumah ni..hehe


nina dan ruhila dtg rumah aku awal2 januari lagi.hehe. ;)


keluar pegy mid je pon.hehe.dgn mahirah sekali ;)


pas2,keluar dgn geng2 mak datin ni ha..dinie,farah,yan dan ateyn.mereka sgt hot oke ! ;)




ini pulak geng2 penganggur.hehe.niena,khairunisa,diyana dan anis.korang tengok lah ape yg ktorg buat selame cuti ni?macam2 tau.ktorg buat cupcake lah,kek batixx lah.pas2 jual..untung pun masyuk ouh ! hehe.




macam ni lah bile peniaga cupcake dah jadi kaya kann.kami pergi lah bercuti di genting 1 ari je.hehe ;)



selalu jugak aku turun kuala selangor.hehe.saje jumpe kawan2.tidur rumah dinie n nina ;)


ni pulak mase pergi karnival jom masuk U.kitorang ade jugak pergi karnival UITM hari 2.hehe

banyak kan benda berfaedah aku buat selame cuti ni?hehe.yg penting tiap2 hari mmg aku akan jumpe kawan2 dan berbincang ape perkara yg kitorang akan buat utk hari tersebut.hehe.OPSS ! lupe pulak nak cerita.aku dah ambik lesen dan dah dpt pon.so,sejak mama belikan persona untuk kegunaan di rumah,aku pun guna kan lah ia.hehe.so,mmg selalu lah kami pusing2 sungai buloh ni.hehe.minyak+perbelanjaan semua di support oleh mama n abah.maklum lah,penganggur mane ade duet ;)
lastly,tinggal berapa bulan je kan nak masuk U.so kene lah tambah lagi aktiviti2 berfaedah kami.hehe.bye ;DD

2 comments:

forever love said...

haha.. kaur je keje ny.. hihhi.. ok pe dok umah.. besh! dari keje.. tak best!

nabila_alia said...

hehe.mmg best gile lahh.keje abeskan duet mak bapak je ;PP