Sunday 10 April 2011

rindu

assalamualaikum readers.
haha *bajet mcm ade org bace je blog kau ;PP

hurm.s0.berdasarkan tajuk di atas..
ape ea yg aku rindu?
hurm.
hurm..
hurm....

aku rindu 2010 lah.
aku rindu kusiss ^_~
rindu gile.
semua kenangan dgn kawan2.

biar gambar je lah cerita semuanye ea? ;)


ini budak2 kelas aku.kelas paleng siket dalam batch aku.19 org je tau.and dalam kelas ni ramai budak pandai2 tau.bukan setakat pandai,tapi banyak ilmu jugak..hehe..kitorang kalau buat 1 bende,mesti same2..tidur same2,solat same2,makan same2,belajar same2..semua same2 lahh..cume kejayaan je xsame,maybe bukan rezeki aku kali ni.huhu ;)


ini pulak kawan2 aku dari form 1 smpai lah form 5.hurm,even mcm2 berlaku,last2 kite kawan gak balek.2lah..kerek sgt xnak kwn dgn aku dah..smpai nanges2 tau ! kah3 *xnak ingat dah weyh..yg penteng kite kawan sekarang.hehe


ini pulak budak2 dorm aku.kalau korang nak tau...ni lah exco2 kt sekolah aku.tpi aku bukan lah exco.aku just tumpang dorm ni je,sebab nak penuhkan katil..aku hanya penumpang kan =( haha.tpi sebab aku jadik ketua dorm lah dorm ni selalu menang ! kah3 ;DD *betul kan kawan2? ;PP


ini pulak gambar adik2 usrah aku..what?aku akak usrah??haha.jahat2 pon boleh jadik naqibah..entah sape lah salah pileh..huhu ;PP aku rindu gile kt budak2 ni..sekarang dorg dah form4,sume dpt result cemerlang tyme PMR dulu,baguslahh.semoga korang bahagia selalu ea? ;)


ini pulak team munawwarah@budak2 majalah sekolah lah.hehe.tengok 2,aku duduk sebeleh cikgu.so,peke lah sendiri pangkat aku kan.haha *riak kejap.












hurm.dah lah.banyak sgt lak gambar nye nanti.hehe..ni last punye gambar..


BATCH13 ! i do love them ! kite dah buat yg terbaik kan?harap2 nanti kalau korang dapat belajar jauh2 ke dekat2 ke,jgn lah lupe aku ye.. ;)

*aku rindu semua yg di atas <3




No comments: