Friday 4 May 2012

akhirnya..

assalamualaikum dan salam sejahtera
ni dah masok hari ke-8 aku bercuti.
jadi semalam merupakan hari pertama aku keluar bersama-sama rakan-2 setelah sekian lama.

haha.bukan apa..aku boleh je keluar berjalan tiap hari..
tapi disebabkan kenderaan yg tidak disediakan oleh keluarga,jadi..
tak keluar lah aku..hehe

dipendekkan cerita..
sempena pesta buku yg diadakan beberapa hari ni..
jadi, aku pon bercadang lah utk ke sana.
actually..
saje je nak carik idea utk keluar bejalan.hehe


ini je lah buku yg aku beli sebenarnye.. ;-P
btw,buku ni sgt bagus ! byk dah dosa2 yg kite xperasan selama ni..


thanx kepada kwn2 yg sudi ikot.marilah kite menghabeskan mase terluang bersama ! haha
--special thanx ; aisyah hamid, mahirah, aniza, lian, addina, susriyanna, aini


after PWTC, singgah mid. makan2, lepak2, borak2, maen bowling :-D
perlawanan sengit ok antara orang2 berkerjaya ! ;-S


lastly, thanx kt kwn2 yg sudi keluar dgn aku harini.
jasamu dikenang !
xtw nak ckp macam mane.rindu gile kt korg weyhh ! :)




No comments: