Friday, 26 August 2011

erti seorang kakak sulung.

assalamualaikum semua..
harini saje je nak update pagi2.heee ;)
daripada bangun sahur sampai sekarang.
aku xrehat2 lagi.
mule2 kene kemas dapur,lepastu iron baju adek aku,hantar dia pulak.
lepas tu jemur baju adek aku 2 orang yg mcm 10 org punye baju.haisyhh =,=

aku bukan nak mengungkit lah.
cuma harini baru aku sedar..
ERTI SEORANG KAKAK SULUNG..
hahahaha.memang banyak kot tugas yg nak dibuat.
lepasni aku nak sambung tidur..
harap2 lah tak de orang yg kacau aku tidur kann.
heeee ;)

alalalaaa.penatnye dye..hehe

macamni lah comel penat aku.haha


haha.melampau betul budak nih. ;P


macamni lah aku.power rangers ! entah2 dlm KTM pon ak leh tido mcm dye kot.kih3

tapi aku xde lah macam perempaun ni..baek aku tidur atas katel kann ;D

macam dah xlarat tu nak jalan.kih3

sebenarnye dulu aku ade maid
sekarang baru aku rase betape penatnye buat kerja2 rumah ni.
aku saje je nak buat semua..sebab aku xnak mak ayah aku yg buat..
biarlah aku penat daripada tengok dorang yg penat kann..hehe

p/s : aku xsabar menanti kepulangan abg aku dari jauh.dan kepulangan kwn2 aku.hehe

sekian =)


2 comments:

ZORA said...

name pon sulung..mstila besar tggungjawbnye..hehehe

durian pink said...

huhu.itulah pasalnye.baru sedar sekarang ;))