Saturday 27 August 2011

maka penuhlah familyku dengan sempurna

assalamualaikum semua !
nak cerita pasal semalam.hehe
semalam kitorang 1 family pergi KLIA..
buat ape?saje jalan2.shopping..

haha.xdelah ! pergi ambil abang aku.
akhirnye..setelah sekian lama raya tak full 1 family..
tahun ni sempurna lah family aku..
alhamdulillah ;D

sebenarnye mak aku dah beli byk baju baju kat US masa dye pergy grad abg aku dulu.
tapi sayang..
baju nye atas kontena lagi.tak sampai lagi..huhu  T,T

jadi..harini cadangannye nak pergi jalan jalan lah sebelum balek raya esok kann.hehe ;D

paleng menarek bende ni lah yg abg aku bawak balek.haha.suke suke =D

adek aku bergaya dgn barang2 yg dijumpai =P

aku suke selipar ni ! ni baru beli mlm tadi.kt malaysia je lah tapi..hehe ;D

wowww.banyak nye lauk.xpenah sebanyak macam ni.hee

air ponnnn.sampai lima tu ;DD

nampak tak begitu semangat nye mak aku buat preparation buka puase..
maklum lahhh..anak sulung dye pulang..
hehe
dah lah.tu je lah aku nak cerita..

sekian =)

p/s : harini nak g jalan tar.esok nak pulang ke kampung dahh.hehe ;D





No comments: