Wednesday 24 August 2011

angry birdsssss

salam semua.haha.ni entry aku yg ke4 kot.
ala...boleh kannn??ni blog aku kannn??hehe

actually.aku tertarek r dgn game angry birds yg maken pemess sekarang.aku pon peleyk sebenarnye.padahal ia hanyalah gem yg sgt boring.just lastik lastik burung utk matikan bab* tu.haha.mudah bukan?entah siapalah yg cipta game ni ea?hehe.malaz aku nak kaji..

wahhhh.cube tgok cupcake ni.adoyyy.comelnyeeewwww

alalala..cer senyum cket.hehe ;)

yg hijau tu.haisyh =,=

lagi ;)

wahhh.nak buleh?? ;DD

alalaaaa.tomeynye..

nak try buatlah =D

wahhh.klu majlis kawen ak nnty nak buat mcm ni boleh??boleh lahhh =DD

;DD





nak kek ni !!!! =))

sebenarnye aku pon dah terjebak dgn angry birds ni.tengok lah cover henset aku.menarek bukann??hehe ;)

yg terakhir sekali..illyna paleng suke maen game ni dlm fon aku ! aku pon xtau kenape.haha.tp xpe.aku kan sayang illyna.hehe <3<3<3


sekian.. =))



6 comments:

Akulah Pak Lan said...

Hi Miss Angry Bird..hahah

alianabila said...

miss angry bird?haha.LIKE ! ;PP

Adiyen said...

heee dulu pun DP fb aku muka angry bird gakk..huhuhu.. sedap gila kek tu!!

alianabila said...

hehe.kau penah rase ke yenn? ;PP

ZORA said...

angry brd best..zora pon layan..hahah

alianabila said...

hehe.bgoslahh.mmg best kann ;DD