Monday 11 April 2011

lazatnye lah kannn =)

assalamualaikum semua [nada ceria] hehe =DD

aku happy gile kot hari ni.alhamdulillah.thanks to god..

pagi2 lagi kawan aku,amanina dah mesej ''ala,teman aku pergi beli barang nak buat kek''
tapi aku perasan mesej tu 1 jam lepas 2 *maklom lah,baru bangun..hehe ;))

s0,dalam pukul 11 tu ktorang gerak lah pergi rahman putra,beli2 barang nak buat kek.
lepas 2,semua balik rumah...kalau dah nama nye penganggur,macam2 lah idea timbul..

so,aku dengan kawan2 aku pun keluar lah dari rumah.sejak masing2 ada lesen ni,tiap2 ari ada je idea masing2.hehe ;)
hari ni khairunisa drive myvi dia..so,pergi lah kuang kejap.hantar coklat dia kat kawan ktorg.maklum lah..khairunisa ni ade buat bisnes coklat,so,sape yg rasa2 nak tempah coklat,boleh lah hello2 aku..hehe ;D

lepas tu,ktorg patah balek and terus pergi puncak alam..korg tau x puncak alam?ala..yg ada UITM PUNCAK ALAM yg lawa 2..hehe

kat situ pon ade econsave baru.econsave 2 nama nye econsave setia alam..ala,kalau ada budak batch13 bace ni,kawan kita,TAUFIQ kerja kat situ..sejak dia kerja kat situ makin macho lak dia..haha *saje puji ;PP

ape benda yg aku nak cerita ni sebenarnye?haha
actually,kami pergi econsave 2 sebab nak beli 1 benda je..ktorg pergi 1 kedai ni..ala..nama kedai dia EACH A CUP..


ha...penah tgok x kedai ni??actually kedai ni jual air2 yg sedap2 tu..bukan air lah..ice blended..smoothies..ha..macam 2 lahh..s0,kt0rg saje lah nak bazir kan duit mak bapak jap..setiap sorg beli lah 1..hehe ;)


tengok lah flavour dye..mcm2 ade..sedap pulak 2 ;)



so,kepada semua org..lepas ni korg g lah crik mane2 tempat yg ade jual bende ni..sedap..harga pon sedap ! huhu =)

No comments: