Saturday, 16 April 2011

aduh aduhai aduyai

assalamualaikum readers ! hehe
tak de bende pon nak cakap.
tiba2 malam ni..eh?malam ke?bukan2..
tiba2 pagi ni terRINDU lak kat korang kann.hehe


kalau aku buat gambar sorang2 nanti ade yg jeles pulak tak de gambar beliau.so,aku letak je lah gambar semua org kann.hehe.so,jgn nak kecik2 hati ye?aku sayang semua dlm gambar ni.peduli ape aku kau tak sayang aku.bhahaha

i will away for a while =)



4 comments:

diyanah dzai said...

aku rindu kau jugak ! haha asik aku je yang first komen nie =)

nabila_alia said...

haha.dah org laen dah tidur..apelah kau ni..kau je sanngggup teman aku smpai pagi kan.hehe =))

fathin syazwani:D said...

ehh,mane gambo kite ????
hehe:PP

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 singgah sini..nice blog :)
Jom tengok sakura dekat blog saya^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/
Sudi2 jenguk ye (^____^)