Monday, 11 February 2013

Selamat Pengantin Baru

salam semua
ini cerita lama
tak de lah lame mane, cerita sebulan lepas.hihi
so dipendekkan cerita..
pada 2/2/2013 kawan sekolah rendah aku selamat diijab kabulkan
sama padan,sama lawa
semua org tak sangka dia kawen seawal tu..
dua2 20 tahun weh! hehe
dulu dia paling hot kat sekolah rendah,tang tang dia paling awal kawen..
mungkin suami dia takot dia terlepas kt orang lain kot..hihihi ;P *gurau je
so,ape2 pon tahniah diucapkan pada pasangan pengantin, dgn ucapan

SELAMAT PENGANTIN BARU NURFARHAH NAJWA DAN SUFI
semoga hubungan korang bahagia di dunia dan akhirat insyaAllah..
dan cepat2 lah dapat anak! hihi :)

actually najwa adalah pasangan kedua berkahwin..
yg hujung belah kanan tu nama dia nazihah idiris..
dia juga telah selamat diijabkabulkan dgn pensyarah matrik kami tahon lepas! 
dah pregnant tau u ollsssss..hihihi ;D

geng geng batch UPSR 2005 ;D

candidddd :)

inilah mummy-to-be tuu! hot okey!  ;D

lastly ini lah pasangan pengantin nya..si lelaki bakal doktor dan si gadis bakal pakar pemakanan
sama handsome sama cantik okey! meriah pulak tu majlis dorg.hehehe :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

pada 3/2/2013 pula iaitu keesokan harinya
berkejar lah pulak aku dan kawan2 matrikulasi ku ke banting..hihi
berlangsong lah pula perkhahwinan kawan matrix kami yg pertama
actually,dia ni kawan sekuliah je dgn aku
tapi ramai yg kenal dia sebab dia pandai dan selalu jawab semua soalan yg lecturer bg..hehe

kami :)

dah macam reunion tau x? hahaha :D

alolooooooo >_<

sebelum pulang.. :)

ini lah pengantin nya ! 

SELAMAT PENGANTIN BARU NUR SYAFIRA DAN PASANGAN
semoga bahagia di dunia dan akhirat hendaknya..
cepat2 lah dapat anak! hehehe :P

kesimpulan nya jodoh tu tak tau awal atau lambat..
tengok macam diorang, umur baru 20 tahun dah kawen !
siape sangka kan?
hehehehe..
so,doa je lah yg baik2..
semoga aku akan mendapat jodoh yg baik lg beriman lg kacak lg bergaya..
hahahahaha..kbai ;D

1 comment:

syaz danial said...

semoga aku akan mendapat jodoh yg baik lg beriman lg kacak lg bergaya..
hahahahaha..kbai ;D

Belum dapat lagi kah????
Hahahahahahahahaaa