Friday 11 May 2012

menggedik berdua :-D

assalamualaikum semua
harini aku menghabiskan masa bersama lesbo aku ni
lesbo? oh my god !
dye ade pakwe lah.ekekeke

so harini, aku dan dia..opss ! syiqeen namenye.
kitorang pergi shah alam
buat ape?hehe
pergi melawat org saket.. :)

 ni gambar masa naek roller coaster time nak pergi jumpe org sakit
.woww.seronok gile ktorg ! hee
*act naik kereta macam kereta golf tu :)

name dia syiqeen.dia lah yg teman saya harini ! :)

ini aku, alia.hee.gedik2 sebelum makan ;-P

ambooooi.kemaen kau kiahhhh.haha

alalalalaaaa.omey r tu? ;P

so selepas melawat org saket
dipendekkan cerita, kami pergi ke plaza alam sentral utk makan dan sesi menggedik2
ehh ! xlahh. utk makan dan solat.hee
itu sahajalah aktiviti utk harini
terima kasih sgt2 dan mintak maaf sgt2 utk syiqeen
saya sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangggg awak ! :)

p/s : pelik sgt ke perempuan memandu kenderaan diesel? ;0

No comments: