Tuesday 17 May 2011

kenangan dan akan datang

assalamualaikum semua !
wahhhh.semalam sy sgt penat.hehe.sorry.
so,harini lah baru boleh menghupdate blog ni..
sebenarnye aku xtau nape.harini ade je depan komputer 24jam.tpi malaz gile nak update.
so..aku nak ringkaskan cerita lahh.

semalam 15 mei 2011.aku saje lah jemput kawan2 batch13@ batch form 5 kusiss 2010 dtg rumah.ala..saje je..nak jumpe2 buat kali terakher sebelum sume berangkat ke tmpt masing2..yelahh..dah ramai nak keluar dri selangor ni kann.hehe


nampak sedap kann?memang sedap weyhhh.penat aku bersengkang mate semate2 buat kek ni tau.selamat niena n khai sanggup tidur rumah aku malam tu.hehe =)


ini gambar aku dgn kek aku.mahirah yg suruh posing tauu.bukan aku yg nak.hehe ;PP


ini tetamu tetamu perempuan yg datang.thanx okey ! ramai lah tu.hehe ;)











ni lah antare muke2 yg datang.

jap2.aku nak list kan nama2 nye.hehe

nina-mahirah-dinie-farah-nabilah-faiqah-susriyanna-liana-farah-aniza-hidayah-athira-nisa atiqah-azila-addina
fazrullah-faris-hanif-yut-amar-hadi-adam-najmi-irsyad-taufiq-acap-shamel-faisal

haaa.adelah jugak dalam 30 orang.hehe
aku memang nak ucap berbillion2 terima kasih lah kat korang yang datang ni.yg tak datang,mmg aku susah nak maafkan.hahaha *ayat kejam

aku sayang dan rindu gila kat korang semua,1 batch =)

harap2 1 hari nanti kita dapat wat gathering besar2 an.hehe.



No comments: