Friday 6 May 2011

alhamdulillah

assalamualaikum semua.
mood sebentar tadi tidak perlu dilayan.huhu

dari pagi tadi aku on9.yelah.macam entry sebelum ini,aku ada sebut pasal keputusan IPTA tu kan.
aku tak sabar sabar sebenarnye.haha
last2 pukul 12 tengahari baru keluar.
apabila pukul 12 aku tekan link tu,maka jem lah internet.. ;P
tapi disebabkan aku ade kuasa luar biasa..jadi internet aku jadi laju gila..hehe

straight to the point lahh..


huhu.alhamdulillah.aku dpt diploma kt uitm.
okey lah tu kan dri xdpt. ;)

kawan2 aku diyana,khairunisa pon dpt uitm gak.hope tmpt same lahh.ade geng nak study sme2..niena ko diam2 eh..pergi lah oversea 2 klu dpt..hehe

erm.tpi now xtau nak pergi matrix or uitm.
so,tgu lah keputusan aku nanti.hehe

sekian.. =)

p/s ; doakan aku tournament pingpong esok.hehe ;PP

3 comments:

Anonymous said...

thniah2..smoga tercapai cita2 (:

Nana said...

congratz ^^

alianabila said...

terima kasih banyak2 atas suppoter tersebut.hehe =)