Friday 6 May 2011

adakah debaran akan berakhir?

assalamualaikum semua !
kenape debaran akan berakhir?
kenape?
kenape?
hehe..
actually,harini KATENYE keputusan UPU akan keluar.
so,maksudnya kita akan tau lah kat mana U yg kita dapat [itu pun kalau dapat lahh.haha]

dengan semangat nye semalam..aku siap bwk laptop okey tidur sebelah aku.
aku tunggu dari pukul 12 sampai pukul 2 tapi tetap tak keluar2.
jadi,aku pon menekan mode sleep di laptop tersebut.huhu~
pada pukul 5.30 adalah sorang hamba allah ni pergi mizkol aku.
haiyaa..aku kalau mizkol ni mmg boleh terjaga..aku terus teringat akan laptop di sebelah..lalu,aku bukak dan cek lagi,tapi xkeluar pon lagi..huhuhu
*rupe2 nye makhluk kecil itu hanya mahu mengganggu aku.hampeh kau ! haha

jadi pagi ni aku bangon tidur,terus lah on laptop.tetapi masih dalam keadaan yg same..


sebenarnye kann.betul ke keluar harini?macam tak je..
huhu.
jadi marilah kite tunggu same2..
bukan ape..bile dah keluar keputusan ni,so aku boleh lah pilih nak pergi U or matrix.lagi 1,boleh lah get ready barang2 ke ape ke lain2 tu..and lagi 1,boleh lah aku set tarikh tok keluar dgn kawan2 buat kali terakher..hehehe =)






sorry.aku rindu gile kat korang.. =)

2 comments:

Aisyah Hamid said...

sir iman!!! hahaha.. same la.. rndu gak.. nice pic!

alianabila said...

hehe.tu lah pasal.rindu gile ;')